ÜLDTINGIMUSED
Veebipoe www.velohunt.ee (edaspidi e-pood) omanik on Pro Shop OÜ, registrikood 11589289, asukoht Tallinn Pärnu mnt 139e/1, e-posti aadress info@velohunt.ee, telefoni number (+372) 5566 4566 (edaspidi müüja).
Müügitingimused kehtivad e-poest www.velohunt.ee kaupade ostmisel ja reguleerivad kõiki müüja ja ostja vahendusel teostatavaid ostu-müügitehinguid.
Müüjal on õigus müügitingimusi igal ajal muuta või täiendada. Kõik muudatused ja täiendused jõustuvad nende avaldamise hetkel velohunt.ee veebilehel.
Ostjal on võimalus igal ajal müügitingimustega velohunt.ee veebilehe kaudu tutvuda ning ostja nõustub e-poest ostu sooritamisel nendes tingimustes sätestatuga.
Lisaks müügitingimustes käsitletule kehtivad e-poest ostu sooritamisel Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja neist tulenevad õigused ning kohustused.
LEPINGU SÕLMIMINE
Pro Shop OÜ ja ostja vaheline müügileping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole.
TOODETE HINNAD JA OMADUSED
Kõik e-poes müüdavad tooted on vastavalt toodete omadustele ja kasutatavale spetsiifikale kategooriatesse liigitatud.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kampaaniate või lõpumüügitoodete soodushindade puhul on tootelehel välja toodud nii toote vana hind (mahakriipsutatult) kui ka toote soodushind.
Toote hinnale lisandub saatmisteenuse maksumus, mis sõltub ostja poolt valitud kättetoimetamise viisist ja tema ostusumma suurusest. Kõik saatmisteenuste hinnad kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Toodete omaduste kirjeldus kajastub e-poes vastava toote juures. Müüja annab endast parima, et iga toote lehel kajastuks võimalikult täpne ja põhjalik toote omadusi kirjeldav tekst. Toodete lisainfot uuendatakse ja täiendatakse regulaarselt. Vajadusel vastab klienditugi ostja lisaküsimustele püüdes anda asjakohaseid ning iga konkreetse ostja vajadustest lähtuvaid soovitusi.
Müüja annab endast parima, et tagada kõikide toodete puhul illustaratiivse ja võimalikult tõetruu tootefoto olemasolu. Kui toode erineb illustratiivsest fotost märgatavalt, kajastub sellekohane lisainfo vastava toote lehel.
Müüjal on õigus toote omadusi ja/või hinnainfot igal ajal täiendada ja muuta. Kõik muudatused ja täiendused jõustuvad nende avaldamise hetkel velohunt.ee veebilehel. Müüjal puudub täiendav kohustus kõikidest muudatustest ja täiendustest ostjat eraldi kirjalikult teavitada.
Juhul kui toodete omadused ja/või hinnad muutuvad pärast ostja poolt tellimuse kinnitamist, kuid enne toodete eest tasumist, kehtivad ostja jaoks kolme ööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest toodete omadused ja hinnad, mis olid avaldatud velohunt.ee veebilehel ostja poolt tellimuse kinnitamise ajal. Kui tellimuse kinnitamisest on möödas rohkem kui kolm ööpäeva ja ostja ei ole selle aja sees tellitud toodete eest makset sooritanud, kehtivad ostjale muudetud hinnad.
Müüjal on õigus loobuda ostu-müügitehingust, kui toote e-poes kajastuv hind on ilmselgelt inimliku eksituse või süsteemse tehnilise vea tõttu tegelikkusest suurel määral erinev. Väikeste eksimuste ja erinevuste korral müüakse toode ostjale e-poes kajastuva hinnaga.
Müüjal on õigus loobuda ostu-müügitehingust, kui ostja poolt tellitud toode ei asu müüja laos ning tarnija on etteteavitamata selle toote hinda tõstnud, mistõttu toote sisseostuhind ületab selle velohunt.ee veebilehel kajastatud müügihinda. Müüja teavitab hinnatõusust ostjat esimesel võimalusel ning pakub ostjale parima võimaliku lahenduse.
TOODETE SAADAVUS
Müüja annab endast parima, et tagada e-poes märgitud laoseisu ja tarneaja tegelikkusele vastavus. Juhul kui laoseis ei ole õige või toode on tellimuse teostamise ja selle eest maksmise vahelisel ajal laost otsa saanud, võetakse ostjaga esimesel võimalusel ühendust. Ostjat teavitatakse kohaletoimetamise aja pikenemisest ja/või samalaadsete omadustega alternatiivsete toodete valikuvõimalusest. Ostjale pakutakse võimalust asendada tellitud toode teise samas väärtuses tootega või saada puuduoleva toote eest makstud raha tagasi.
TELLIMUSE VORMISTAMINE JA MAKSMINE
Velohunt.ee e-poest ostu sooritamiseks tuleb ostjal esmalt sobivad tooted välja valida, tähelepanelik tuleks olla õige suuruse ja/või värvivaliku ning koguse kinnitamisel. Soovitud tooted lisatakse ostukorvi.
Toote ostukorvi lisamist või tellimuse kinnitamist ei loeta toote broneerimiseks ja toode on teiste klientide jaoks saadaval kuni selle eest makse laekumiseni müüja arveldusarvele.
Enne tellimuse kinnitamist kontrollib ostja üle, kas kõik ostukorvi sisestatud tooted, nende suurused, värvid ja kogused vastavad soovitule.
Tellimuse vormistamiseks täidab ostja küsitud andmeväljad ja valib sobiva toodete kohaletoimetamise viisi. Pakiautomaati saatmise korral valib ostja ekraanile kuvatud valikute seast täpse soovitud pakiautomaadi. Kulleriga saatmise korral sisestab täpse kohaletoimetamise aadressi.
Ekraanile kuvatakse toodete ja kohaletoimetamise lõppsumma, mille saab tasuda pangaülekande teel, pangalingi- või krediitkaardimaksena. Pangaülekandega tasudes tuleb makse selgituseks märkida oma tellimuse number. Pangalingi- ja krediitkaardimakseid vahendab LHV Paytech AS (EveryPay).
Müüja ja ostja vaheline müügileping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole.
KOHALETOIMETAMINE
Müüja paneb laosolevad kaubad ostja tellimuses märgitud sihtkoha poole teele kahe tööpäeva jooksul alates raha laekumisest müüja arveldusarvele. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Suurte kampaaniate ja pühade perioodil (must reede, e-smaspäev jms) võib logistikafirmade suure ülekoormuse tõttu kaupade saabumine viibida. Pro Shop OÜ ei vastuta logistikafirmade poolt põhjustatud viivituste eest.
Kui toode ei asu müüja või tema Eesti partneri laos, kajastub sellekohane info tooteinfos ja tellitud toode jõuab ostjani tooteinfos märgitud tarneaja jooksul.
Üldjuhul saadetakse kõik tellimuses sisalduvad tooted ostja poole teele koos ühe saadetisena ja tellimus pannakse teele hetkel, mil kõik tellimuses sisalduvad tooted müüjal olemas on.
Kui tellimuse väljasaatmine tooteinfos märgitud tarneaja jooksul ei õnnestu, teavitab müüja ostjat esimesel võimalusel tarneaja pikenemisest ostja tellimuses kajastuva e-posti aadressi või telefoni vahendusel.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ja vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviiside juures.
TOODETE TAGASTAMINE
Kui tellitud toode ei vasta ostja ootustele, saab ta selle 30 päeva jooksul alates toote või selle pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest müüjale tagasi saata.
Tagasi võetakse ainult puhtaid, kasutamata ja kahjustamata tooteid, mida ei ole kasutatud muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises kaupluses.
Kasutatud toote tagastamisel järgitakse mõistlikkuse põhimõtet, st kui Toote sobivuses veendumiseks tuli seda proovida ja Toote pakend on avatud ettevaatlikult ning seda kahjustamata, loetakse Toode mittekasutatuks.
Kui tagastatav toode või selle müügipakend on rikutud ja ostja on toodet kasutanud muul viisil, kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või on tootel kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Toode tuleb müüjale tagasi saata originaalpakendis ning koos kõigi lisamaterjalidega, millega see algselt ostjale saadeti. Originaalpakend tuleb alati ettevaatlikult ja pakendit kahjustamata avada.
Toote tagastamise soovist teavitab ostja müüjat e-posti aadressi epood@velohunt.ee vahendusel. Kui tagastamise põhjuseks on toote defekt või muu sarnane asjaolu, siis teavitab ostja sellest müüjat ning lepitakse kokku defektse toote ümbervahetamises.
Ostja saadab tagastatava toote müüjale tagasi Peetri Selveri pakiautomaati. Saajaks märgitakse ProShop OÜ ja telefoniks 56685876.
Tagastamisega kaasnevad transpordikulud jäävad ostja kanda, välja arvatud juhul, kui ostjale saadetud toode oli kahjustustega, mis ei tekkinud pakendi avamisest või kui ostjale saadeti ekslikult vale toode.
Raha tagasikanne teostatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva peale seda, kui müüja on kätte saanud ostja tagastamissoovi. Raha ei tagastata enne tagastatava toote müüjale tagasijõudmist, et müüjal oleks võimalus veenduda selle seisukorras.
Kui ostja on valinud e-poe pakutud kõige soodsama hinnaga kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja ostjale tagastama saatmiskulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Kauba kättesaamisel vaatab ostja kõik tooted üle ning veendub, et toodete kogus ja omadused vastavad tellitule. Mittevastavuste esinemisel teavitab ostja sellest müüjat mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta toote lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama.
Müüja vastutab ostjale müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
Puuduse ilmnemisel on ostjal hiljemalt kahe kuu jooksul õigus pöörduda müüja poole ja esitada pretensioon. Selleks võib saata e-kirja aadressile epood@velohunt.ee või helistada telefonil (+372) 5333 2536.
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toote üleandmist ostja tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on toote tavapärasest kasutamisest tingitud loomuliku kulumisega. Müüja ei vastuta ka puuduste eest, mis on tekkinud toote kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu.
Kui ostetud tootel on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Müüja vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
PRIVAATSUSTINGIMUSED
Privaatsustingimustega saab tutvuda SIIN
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kõik müüja ja ostja vahelised eriarvamused lahendatakse omavaheliste läbirääkimiste teel. Ostja esitab kõik pretensioonid müüjale kas e-posti aadressi epood@velohunt.ee või telefoni (+372) 5333 2536 vahendusel.
Juhul kui eriarvamusi mingil põhjusel omavahel lahendada ei suudeta, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Lisaks võib ostja pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kõikide e-poodi ja tellimusi puudutavate küsimuste korral saatke e-mail aadressile epood@velohunt.ee või helistage telefonil (+372) 5333 2536.